venerdì 6 marzo 2009

...

Ma vi rendete conto che non è neanche l'una di notte e ho il terrore del vuoto che mi aspetta prima che mi addormenti?
Questa cosa mi ha letteralmente svuotata. E' come se fossi rimasta sotto una campana di vetro o dentro una protetta bolla di sapone per tanto tempo e ora è scoppiata e mi rendo conto che intorno a me c'è il vuoto siderale.
Sto male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male. Male.

Nessun commento: